Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

sxoli....!!!!

-->
Σήμερα, η μέρα μου ξεκίνησε πολύ όμορφα !!! βολτίτσα με φίλες και μετά για φαγητό. Σκέφτηκα να τελειώσει πιο όμορφα..... αποφάσισα να ξεσκονίσω-τακτοποιήσω, τις φωτογραφίες στον υπολογιστή μου. Αν και δεν έχει περάσει πολύς καιρός που τελείωσα την σχολή μου, μόλις είδα τις φωτογραφίες απο εκείνη την περίοδο, αισθάνθηκα, οτι αύριο, θα ξυπνήσω στις 7 και θα τρέξω να συναντήσω τους συμμαθητές μου στην καφετέρια, να πούμε τα αστεία μας, να πούμε τι έκανε ο καθένας την προηγούμενη μέρα και στις 8 30 να πάμε  για μάθημα . Μπαίναμε λοιπόν στην τάξη και πήγαινε ο καθένας στο σχεδιαστήριο του και με κουβεντούλα, κέφι και φαντασία, ξεκινούσαμε να ζωγραφίζουμε. Άλλοτε γραμμικό σχέδιο, ελεύθερο σχέδιο και άλλοτε διακοσμητικό. Τι υπέροχο πράγμα να βρίσκεσαι μέσα στα χρώματα, στις τέμπερες, τις ξυλομπογιές και να θες να ζωγραφίσεις και να δώσεις χρώμα παντού . Διαφορετικά άμα δεν είχες κέφι να ζωγραφίσεις στο μπλόκ σου , έκανες γραμμές με το κάρβουνο μήπως και σου έρθει κάποια ιδέα να δημιουργήσεις και να την παραδόσεις στον καθηγητή σου.  Όλες αυτές οι όμορφες αναμνήσεις, ήρθαν στο μυαλό μου και θέλησα να τις μοιραστώ,. Είναι 2 από τις ζωγραφίες μου, που η καθηγήτρια μου είχε τοποθετήση στον τοίχο της τάξης μου.....
 Στο πρώτο, είναι ένας άντρας με ψάρια από την μινωίκη εποχή και ένα αγγείο , όπου εμείς έπρεπε να τα δούμε με άλλη ματιά. Ζωγραφίκη με μελάνι και ξυλομπογιές.
Στο δεύτερο, είναι "ο άνθρωπος και η σκιά του", ζωγραφική με τέμπερα σε χαρτί ακουαρέλας .

2 σχόλια:

  1. Ελένη μου έχεις δίκιο λέγοντας πως με τη ζωγραφική δίνεις χρώμα παντού, είναι ένας μοναδικός τρόπος έκφρασης και κάθε καλλιτέχνης αφήνει το δικό του στίγμα στα πράγματα.
    Περιμένω να δω τις επόμενες δημιουργίες σου!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι ειναι κατερινάκι μου!!! ο καθένας αφήνει το δικό του στίγμα στα πράγματα...Με τον διαφορετικό του χαρακτήρα και την διαφορετική ματιά που βλέπει κάθε καλλιτέχνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή