Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Πουγκάκια Κοτόπουλο .

ΥΛΙΚΑ
4 φιλέτα κοτόπουλο
1 κούπα τσαγιού καλαμπόκι
1 κούπα τσαγιού αρακά
2 μεγάλες πατάτες
2 μεγάλα κολοκύθια
2 ώριμες ντομάτες
1 κόκκινη πιπερία
1 πράσινη πιπερία
1 κίτρινη πιπερία
1 καρότο
1 κρεμμύδι ξερό
4 σκελίδες σκόρδο
Μαϊντανό
1/4 φέτα
Λάδι / αλάτι / πιπέρι / πιπέρι κόκκινο / ρίγανι / σκόνη μουστάρδα


Πέρνουμε ένα ένα τα φιλέτα και τα κόβουμε σε μικρά κομματάκια, το ίδιο κάνουμε και με τις πατάτες, τα κολοκυθάκια, τις ντομάτες και τις πιπερίες .


Μετά πέρνουμε το καρότο , το κρεμμύδι, το σκόρδο και τα κόβουμε σε πολύ μικρά κομματάκια.

Την φέτα την κόβουμε σε κυβάκια , τα βάζουμε όλα μαζί σε ένα μπολ και ρίχνουμε αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, λίγη μουστάρδα και πιπέρι κόκκινο γλυκό.



      Κόβουμε την λαδόκολα σε τετράγωνα κομάτια 30χ30, τοποθετούμε στην μέση τα υλικά που έχουμε ετοιμάσει και ένα κλοναράκι μαϊντανό.


Το δένουμε με μια κλωστή γερά. Το ψήνουμε σε 180 βαθμούς για 1 ώρα περίπου.... και Καλή μας Ώρεξη !!!

   Μαζί με το φαγητό φτιάξαμε και τα τυροπιτάκια της φίλης μας  Κατερίνας ... και γλυκό εκμέκ... Πάει η δίαιτα περίπατο!!!!!







2 σχόλια:

  1. Αααα κορίτσια, είστε χρυσοχέρες!!!
    Τα πουγγιά φαίνονται λαχταριστά.. καλά για το εκμέκ δεν έχω λόγια απλά μου τρέχουν τα σάλια χι χι..
    Χαίρομαι που κάνατε και τα τυροπιτάκια μου, άντε μου ανοίξατε την όρεξη πάλι αχ αχ
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατερινα μου!!!! τι κανειςς???? τα τυροπιτάκια σου ήταν φοβέρα και πολύ ελαφρία....χεχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή