Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΤΑΡΤΑ Η ΑΛΛΙΩΣ .......... ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ!!!!!





Φίλες μου γεια σας κι άλλο γλυκάκι και μάλιστα πολύ ωραίο με συνταγή από τη φίλη Μαρία <<Το Αστέρι>> με το μπλογκ  Αστεράτη κουζίνα ,καθώς έκανα την καθημερινή μου βόλτα στα μπλογκ κόλλησα σε αυτή τη συνταγή και όπως βλέπετε δεν έχασα ευκαιρία τη έφτιαξα.Υλικά πάντα έχω στο σπίτι  α  όλα κι όλα δεν μας λείπουν πότε για τι η οικογένεια και ο περίγυρος τα γλυκάκια τα τρώει.Η συνταγή εινε ίδια ακριβώς με της Μαρίας η αλλαγή που έκανα εινε ,στη στρογγυλή έβαλα μαρμελάδα φράουλα που τη έχω φτιάξει εγώ και στη άλλη έβαλα γλυκό πορτοκάλι που και αυτό εινε φτιαγμένο από τα χεράκια μου.Το αποτέλεσμα δεν χρειάζεται να πω βέβαια πως εινε τέλεια μα τέλεια .Φτιαξτετη θα ξετρελαθει όποιος τη δοκιμάσει .ΜΠΡΑΒΟ Μαρία !!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου