Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΕΣΑΡΠΑ .......

Καλήμερα σε όλους αυτές τις ήμερες που έχει καλό καιρό ,δηλαδή δεν βρέχει κατά τα άλλα κάνει κρύο η εγώ κρυώνω πολύ φέτος ,σηκώνομαι πρωί φτιάχνω το καφεδάκι μου κάθομαι στο καναπέ τραβάω την κουρτίνα να πέσει φως γιατί θέα δεν έχω μόνο πολυκατοικίες,υπομονή μέχρι να πάω στο σπίτι μου.Πίνω το καφεδάκι μου και πλέκω σήμερα τελείωσα την εσάρπα που θα σας δείξω ποιο κάτω.



Αυτή είναι η αρχή είναι πολύ εύκολο σχέδιο και τελειώνει και γρήγορα ,μπορείτε να τη φτιάξετε  με ότι νήμα θέλετε ,χοντρό η λεπτό.


Αυτά για σήμερα ,τώρα πρέπει να δω τι θα ξεκινήσω να πλέξω.Φιλία σε όλους όσους επισκέπτονται το blog μου.

12 σχόλια:

  1. Παρα πολυ ομορφη,μπραβο σου,και γενικα οτι φτιαχνεις...καλη σου μερα και καλως σε βρηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΜΟΥ ΕΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΜΑΙ ΠΟΛΥ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΦΙΛΙΑ.Τζένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό νομίζω είναι και το σπουδαιότερο, οτι αυτό που κάνεις ευχαριστεί πάνω απ' όλα εσένα!
    Η εσάρπα μου αρέσει πολύ!!!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελεια η εσαρπα σου, μου αρεσει το σχεδιο για τις ωρες που δεν μπορεις τα πολυπλοκα ειναι οτι πρεπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΡΧΙΣΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ ΦΕΥΓΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΦΙΛΙΑ Τζένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγεια και καλοφορετη. Εγινε πολυ ομορφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας κορίτσια :) Επέστρεψααα...
    Μ' αρέσει η ανανέωση του μπλογκ, όπως και οι φωτογραφίες από το χωριό!!!
    Άντε, θα τα λέμε συχνά πλέον!!
    Ωραία εσάρπα, χρυσοχέρα μου εσύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ .ΜΑΣ ΛΕΙΨΑΤΕ ΒΡΕ ,ΠΟΛΥ!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ Τζένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζενη καλησπερα,ειμαι η Αθηνα και πλεκω και εχω μυησει και τη μαμα μου σε αυτο.Εκεινη ασχολειται και με βελονακι,ειναι ευκολο να μας εξηγησεις τις συντομογραφιες στα ελληνικα γιατι της αρεσε παρα πολυ η εσαρπα σου???????????
    ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ . ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΟ ΣΧΑΔΙΟ .ΚΑΝΕ 7 ΓΙΤΑΝΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΝΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ 7 ΓΑΙΤΑΝΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΕΝΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΜΕΤΑ ΕΝΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΣΤΟ ΤΡΙΤΟ ΓΑΙΤΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΙΡΑ
    ,2 ΓΙΤΑΝΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΠΛΟ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΕΠΑΝΩ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΔΑΡΑΚΙ ΜΕΤΑ 7 ΓΑΙΤΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ .ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΠΟΛΥ ΜΥΤΕΡΗ ΕΚΑΝΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΓΕΝΘΗΣΗ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΦΑΙΝΕΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΔΕΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΟΣΙΑ .ΚΑΛΗ ΕΠΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή