Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

ΒΡΟΧΗ ! ! ! ! ΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ΜΕ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.................

Βροχή ...........καλή για τα μέρη μας και για τη θάλασσα και τη στεριά και για τις ελίτσες μας ,εμένα μου αρέσει πολύ όταν σταματάει η βροχή αυτή την εποχή που βγαίνει το ουράνιο τόξο.
Τα κατάφερα το έβγαλα φωτογραφία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τέλειο ε??????????  Τώρα ας πάμε να φτιάξουμε και τους λουκουμάδες,σήμερα έχω σκεφτεί να φτιάξω δύο είδη λουκουμάδες .
Βασική συνταγή για λουκουμάδες όλοι έχουμε στο συρτάρι μας,αφού φουσκώσει ο χυλός μας ετοιμάζουμε το λάδι να κάψει καλά .
Έτοιμο το λάδι θα ρίξω μέσα τους λουκουμάδες να ψηθούν ,δεν τους κάνω μπαλάκια μου αρέσει να είναι ασύμμετροι με το κουτάλι της σούπας κανονίζω τον χυλό.
Έτοιμοι!!!!!!!!Τώρα θα ρίξω μέλι,σουσάμι,και κανέλα η κανέλα και ζάχαρη άχνη ,όπως προτιμάει ο καθένας.
Έτοιμοι για  ..................ελάτε στο τρεζι   ! ! ! Μ μμμμμμμμ
Τώρα να ετοιμάσω και την άλλη ιδέα μου .Τυρί φέτα σκληρή, κομμένη μικρά κομματάκια την βουτάω στη ζύμη .
Με το κουτάλι  πιάνω το τυρί μαζί με λίγη ζύμη και το ψήνω όπως και τους λουκουμάδες.
Έτοιμοι και οι τυρολουκουμάδες
Σας τον δείχνω και κομμένο  η γεύση τέλεια!!!!!
Και το τελευταίο ότι χυλός  έμεινε με τα τρίμματα της φέτας ,το μόνο λάθος μου το κάψα λίγο, έπρεπε να το βγάλω ποιο νωρίς απο το μάτι της κουζίνας κατά τα άλλα τελειο!!!!!!!Φιλιά σε όλους και να πω ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ?? Θα δειξει.

4 σχόλια:

  1. Στην τηγανιτή φέτα με μέλι έχω ιδιαίτερη αδυναμία!
    Οχι ότι θα πω όχι δηλαδή και στους λουκουμάδες σου, που φαίνονται λαχταριστοί!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπω λουκουμαδες, και η παραλλαγη με τη φετα τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΛΕΤΟΥΣΑ ΕΧΘΕΣ!!!!! ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΟΙ, ετσι κι εγώ τους φτιάχνω ασύμμετρους. Θα δοκιμάσω με την φέτα. Ευχαριστίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή