Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΣΟΥΒΕΡ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ..........



Καλημέρα σας ,αυτές τις ημέρες με έχει πιάσει το δημιουργικό μου ,φαγητά ,γλυκά, και βελονάκι φυσικά είναι η αγαπημένη μου ασχολία α! και το cyti ville πολύ μου αρέσει αυτό το παιχνίδι .Σήμερα φεύγει η ανιψιά μου για σπουδές και τις έφτιαξα δυο σουπλά να τα βάλει στο τραπεζάκι της να ακουμπάει το καφέ και το νερό Ματινάκι μου Καλή Πρόοδο και υγεία να έχεις .Το αρκουδάκι το έφτιαξα για την κόρη μου ,δεν είναι πολύ γλυκό ,μου άρεσαν πολύ θα φτιάξω και άλλα!!!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!

3 σχόλια:

  1. Να σου κλέψω την ιδέα για τα σουβεράκια;;;
    Θέλω να τα φτιάξω και να τα στείλω στην Ελλάδα για να πουληθούν στο μπαζάρ που θα λάβει μέρος η Ξανθή από τις "Συνταγές της Ασπρούλας"...!
    Ευχαριστώ, ξέρω ότι δεν θα έχεις αντίρρηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν εχω κανενα προβλημα, γι αυτο τα εβαλα και στο μπλοκ μου!!! καλη επιτυχια ευχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mono theloume na mas enimerwseis an kerdisan , na paroume ligi apti doksa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή