Κυριακή 6 Μαΐου 2012

ΦΡΑΟΥΛΑ ΓΛΥΚΟ


ΓΕΙΑ σας φίλοι μου υποδεχτήκαμε τον Μάιο εκτός από το ωραίο στεφάνι που φτιάξαμε και με γλυκό φράουλα που αυτή την εποχή είναι το ωραιότερο φρούτο για μένα ,εκτός του ότι αρέσει πολύ στον άνδρα  μου κάνει και καλό σε όσους έχουν χαμηλή φεριτίνη


Αυτό είναι το στεφάνι μας !!!!!!!Όλα από τον κήπο μας και διάφορες κορδέλες.


Και τώρα το γλυκό μας .
 2 κιλά φράουλες βγάζουμε τα κοτσάνια και τις πλένουμε πολύ καλά, 1 κιλό ζάχαρη ,1 ξιλάκι βανίλια, χυμό από ένα λεμόνι.
Βάζουμε τις φράουλες με τη ζάχαρη στη κατσαρόλα και αφήνουμε όλο το βράδυ να λιώσει η ζάχαρη και να βγάλει τα υγρά η φράουλα ,το πρωί ρίχνουμε το λεμόνι και τη βανίλια και βάζουμε να βράσει όχι πολύ δυνατή φωτιά και μας ξεχειλίσει το ζουμί όταν βράσει.Μόλις πάρει βράση σε 3 λεπτά με την τρυπητή κουτάλα βγάζουμε τις φράουλες και αφήνουμε το σιρόπια να δέσει ,μόλις είναι έτοιμο το σιρόπι ρίχνουμε πάλι τις φράουλες και μόλις αρχίσει να πάρει βράση βγάζουμε την κατσαρόλα από τη φωτιά .Όταν κρυώσει βάζουμε το γλυκό σε αποστειρωμένα βάζα και φυλάμε στο ψυγείο.Σερβίρουμε για γλυκό του κουταλιού ,φτιάχνουμε ωραία γλυκά ψυγείου ,στολίζουμε τούρτες και το παγωτό μας!!!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑ !!!!!!!!!


Εγώ νερό δεν βάζω καθόλου ,βράζω μόνο με τα υγρά που βγάζει η φράουλα.



Ετοιμο το γλυκό μας!!!!!!!!!!!!!!!!

7 σχόλια:

  1. Τζενάκι αύριο πρωί θα έρθω για καφέ και γλυκάκι.....οκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμάν! Πολύ μου άρεσε η συνταγή σου και θα την κάνω! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το στεφάνι σου, πανέμορφο!
    Η φράουλα είναι από τα πολύ πολύ αγαπημένα μου γλυκά κουταλιού!
    Και όπως λες μπορούμε να στολίσουμε ένα σωρό γλυκά με αυτό, εγώ την χρησιμοποιώ συχνά σε πανακότες!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΚ ΠΑΡΕ ΤΗΛ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!ΛΙΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΣΥ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ για την συνταγή!!!!! φαίνεται καταπληκτική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΦΡΑΟΥΛΑ????
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή