Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ !!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Σήμερα γιορτάζει η κόρη μου της εύχομαι χρόνια πολλά μέσα από την καρδιά μου να χει υγεία, αγάπη ,αισιοδοξία ,και χαρά ζωή της !!Με χαρά και με αγάπη της έφτιαξα το γλυκό  που θα δείτε ποιο κάτω.


Αυτό είναι το γλυκό ,είναι γλυκό ψυγείου θα σας δώσω τα υλικά έχω πάρει ιδέες από το bglok της φίλης Ζάμπια , kichenstori.es, που φτιάχνει τέλειες συνταγές για γλυκά ,φαγητά και όχι μόνο !Δεν το έφτιαξα το γλυκό όπως ακριβώς το έφτιαξε η Ζάμπια γιατί αυτά τα υλικά είχα στο σπίτι  μου .
ΥΛΙΚΑ
3          πακέτα Παπαδόπουλου (σοκολάτα με κρέμα)
200 gr  βούτυρο (πλάκα)
200 gr  τυρί Φιλαδέλφεια 
3          μεγάλες κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό 
400 gr  κρέμα γάλακτος 
1          σφηνάκι λικέρ η μπράντι
3          κ. σ.   ζάχαρη άχνη
2-3      φακελάκια ζελέ φράουλα 
            και αν θέλετε φράουλες για διακόσμηση (εγώ έβαλα γλυκό φράουλα)



Ξεχωρίζουμε τα μπισκότα από την κρέμα



Βάζουμε το βούτυρο να λιώσει και περνάμε τα μπισκότα (χωρίς την κρέμα)από το μούλτι η τα θρυμματίζουμε τα ανακατεύουμε με το λιωμένο βούτυρο και ρίχνουμε και το λικέρ.Το μείγμα το απλώνουμε σε ένα ταψάκι η πυρέξ ( τα υλικά που έβαλα εγώ είναι για ταψάκι ( 36Χ25) και το βάζουμε στο ψυγείο,και συνεχίζουμε.





Κτυπάμε με το μίξερ το τυρί και το γιαούρτι να ομογενοποιηθούν και τη κρέμα από τα μπισκότα να διαλυθεί  καλά να μην έχει σβολάκια και μετά σιγά σιγά ρίχνουμε τη σαντιγί. Κτυπάμε πολύ καλά στη δυνατή ταχύτητα του μίξερ μόλις αρχίσει το μείγμα μας  κάθετε ρίχνουμε και τη ζάχαρη .Μόλις είναι έτοιμο βγάζουμε το ταψί από το ψυγείο και απλώνουμε το μείγμα και βάζουμε πάλι στο ψυγείο και συνεχίζουμε.Ετοιμάζουμε το ζελέ σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και περιμένουμε λίγο να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου .



Βγάζουμε ρίχνουμε τον ζελέ και...........βάζουμε στο ψυγείο και το πρωί είναι έτοιμο!!!!!!!!!!!!!!!

10 σχόλια:

  1. Χιλιόχρονη και καλόχρονη να είναι η κορούλα σου, πολλές ευχές από καρδιάς!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύχρονη!!!
    Να'σαι καλά να τη χαίρεσαι και να τη γιορτάζεις κάθε χρόνο με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΛΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΕ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύχρονη να είναι να σας ζήση!
    Ωραιοτατο το γλυκό και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύχρονο και ευτυχισμένο το Αστέρι σου Τζένη μου!
    Να έχει τύχη και ευτυχία στη ζωή της!

    Το γιορτινό γλυκό σου έγινε πανέμορφο και πολύ καλύτερο από το δικό μου, που τα κομμάτια του ήθελα να μου κοβόντουσαν όπως έκοψες τα δικά σου...

    *Πολύ με συγκίνησες με την αναφορά στην "Κουζίνα" μου και τα γλυκά σου λογάκια...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Evie ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΗΜΕΙΣ !ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΖΑΜΠΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΓΛΥΚΟ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ .ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΙΕΣ ΜΑΣ .ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ !!ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ kiki !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή