Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ !!!!!!!!!


ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ  και σε όσους γιόρταζαν αυτές τις ημέρες δυο φορές ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το μπλοκ γιατί είχα να μαζέψω τις ελίτσες μου ,αν και δεν είχαμε φέτος παραγωγή ,πολύ  λίγα πράματα ,δεν πειράζει εμείς νάμαστε καλά έχουμε λαδάκι περσινό και θα φάμε .Αλλά και είμαστε και άρρωστοι ,μας έπιασε οικογενειακώς μια ίωση και μας ταλαιπωρεί ακόμα ,Χριστούγεννα  στο κρεββάτι με τσάι !!!!!!!Όμως φτιάξαμε και τα γλυκά μας  για το καλό.Πρώτη φορά φίλοι  μου στη ζωή μου που έχω φτιάξει γλυκά και δεν τρώω ,είμαι πολύ σοβαρά άρρωστη   χι χι !!!!!Λοιπόν έφτιαξα για πρώτη φορά σοκολατάκια όπως βλέπετε  στη φώτο,εύκολα και γρήγορα  να τα φάμε εμείς να κεράσουμε η να πάμε σε μια επίσκεψη κάτι φτιαγμένο από εμάς!!!!!!!!!!!



ΥΛΙΚΑ

2  ΠΑΚΕΤΑ ΙΝΔΙΚΗ ΚΑΡΥΔΑ
1 ΖΑΧΑΡΟΥΧΟ ΓΑΛΑ
   ΤΡΟΥΦΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ
   ΤΡΟΥΦΑ ΧΡΟΜΑΤΙΣΤΗ
2  ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑ

Σε ένα μπολ βάζουμε την καρύδα και το ζαβά τα ανακατεύουμε καλά και βάζουμε το μείγμα στο ψυγείο 20 λεπτά ,λιώνουμε την κουβερτούρα  και βάζουμε τις τρούφες σε πιατάκια .Όταν περάσει ο απαιτούμενος χρόνος βγάζουμε το μείγμα από το ψυγείο και πλάθουμε μικρά μπαλακια , τα περναμε από την λιωμενη κουβερτουρα και μετα τα περναμε απο την τρουφα και ετοιμα !!!









Ειναι τελεια αρεσαν σε ολους !!!!!!!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ !!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Θα τα δοκιμάσω κάποια στιγμή!!!
    Χρόνια πολλά!!!! Καλή χρονιά με υγειά!!!!! Ότι επιθυμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2013 ΝΑ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή