Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

MΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ !!!!!!!!



ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ φίλοι μου σήμερα μαγειρέψαμε λαδερό φαγάκι ,όπως σας έχω πει  έχω βάλει στην κατάψυξη μελιτζάνες γιατί αρέσουν πολύ στα παιδιά μου,και είναι από τον κήπο του παππού και της γιαγιάς και είναι πολύ νόστιμες....Το φαγητό μας είναι νόστιμο και οικονομικό ..

ΥΛΙΚΑ
Μελιτζάνες .πατάτες,κρεμμύδια, σκόρδο,μαϊντανό,λάδι,τοματοπελτέ,αλάτι ,πιπέρι,και πάπρικα γλυκιά. την ποσότητα θα την κανονίσετε εσείς ανάλογα τα άτομα που θα φάνε.Περνάμε από το τηγάνι  σε καυτό λάδι τις μελιτζάνες και τις πατάτες να ροδίσουν.




Σε μια άλλη κατσαρόλα βάζουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο και με το λάδι και τα τσιγαρίζουμε καλά και μετά ρίχνουμε τη ντομάτα το αλάτι το πιπέρι και τη πάπρικα και το ανάλογο νερό και το αφήνουμε να πάρει βράση.


Βάζουμε τις μελιτζάνες και τις πατάτες στο ταψί.......



Και ρίχνουμε τη σάλτσα και το μαϊντανό εγώ  έβαλα και πιπεριά ,ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά περίπου .ΦΙΛΙΑ !!!!!!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου