Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

ΤΖΙΖ ΚΕΙΚ !! ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ !!!!

ΓΕΙΑ ΣΑΣ φίλοι μου σήμερα εορτάζει η κόρη μου η  Ελένη  !!! Και όπως καταλαβαίνετε εχτές όλη μέρα μαγείρευα και έφτιαχνα γλυκά !!!Σήμερα θα σας παρουσιάσω το τζιζ κέικ !!!! Σε άλλη ανάρτηση θα βάλω το εκμέκ .το παγωτό ,και το φαγητό ,σουτζουκάκια με μακαρόνια παραγγελία της εορτάζουσας !!!Επίσης χρόνια πολλά σε όσους εορτάζουν σήμερα !!!

   
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ !!!!!  ΜΕ  ΥΓΕΙΑ  ΚΑΙ  ΧΑΡΑ    !!!

Αυτό είναι το τζιζ κέικ........με μαρμελάδα φράουλα !!!



 Το γλυκό μας αφού το τελείωσα το έβαλα στο ψυγείο έτσι χωρίς την μαρμελάδα ,θα σας πω τον λόγο ,επειδή μία φόρα μου έβαψε το γλυκό η μαρμελάδα ,βάζω την μαρμελάδα την ώρα πού το σερβίρω !!!! Και τώρα η συνταγή !!!από http://www.ourlife.gr/permalink/212984.html
Εγώ έβαλα και 4-5 κουταλιές γιαούρτι στραγγιστό !!!
Και μαρμελάδα βάζετε ότι αρέσει σε εσάς !!!

                                                        ΓΕΙΑ ΣΑΣ !!!!! ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ !!!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου