Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΙΕΣ .....ΚΑΙ ΠΑΛΙ









ΕΛΙΕΣ ακόμα μαζεύουμε ελιές μια οι εκλογές μια η βροχή μας έχουν φέρει πίσω ,δεν πειράζει όμως μας κάνει και καλές ήμερες  θα τελειώσουμε που θα παει ,το μόνο που μας ταλαιπωρεί είναι τα κουνούπια τι να σας πω στρατιές , έχω μαζί μου φάρμακο και ψεκάζομαι συνέχεια γιατί την πρώτη μέρα με έκαναν  όλο τσιμπήματα και ήμουν λες και είχα βγάλει την ιλαρά. Στο κτήμα που είμαστε τώρα οι ελιές έχουν πολύ χοντρές ρίζες όπως βλέπετε άραγε πόσων ετών να είναι ?Οι γονείς μου έτσι τις βρήκαν ,το κτήμα αυτό είναι σε πλαγία και έχει θέα το χωρίο,  γιατί άραγε το χωριό το έφτιαξαν στον κάμπο και όχι στους πρόποδες κάποιου βουνού ? Η στο Σαλαντι ? Οι παππούδες μας έλεγαν η μόνη αίτια που έγινε το χωριό εκεί ήταν το νερό ,.λογικό ακούγετε .Φίλοι μου καλή σας μέρα θα ετοιμαστω για τις ελιτσες μου. Α! το πρώτο λάδι το βγάλαμε και το δοκιμάσαμε τέλειο! Αχ! πως κάνουν δίαιτα?? Φιλιά σε όλους καλή δύναμη ότι και να κάνετε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου