Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΟΠΙΤΑ

ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ !!Να έχουμε με υγεία και πολλές δραστηριότητες.Σήμερα στη γειτονία μας είχε λαϊκή ,πήγα λοιπόν να πάρω λουλούδια μια και  έχουμε πρώτη  του μήνα για το καλό ,το σκεφτόμουν από χθες  βράδυ ήθελα λουλούδια στο βάζο .Αφού πήρα τα λουλούδια και ότι άλλο χρειαζόμουν είδα τα πράσα και λιγουρεύτηκα πρασόπιτα .Γύρισα σπίτι έβαλα τα λουλούδια στο βάζο και επί του έργου για την πρασόπιτα.
Ένα κιλό πράσα ,από ένα ματσάκι άνηθο και κρεμμυδάκια φρέσκα και μαϊντανό .
Για τα φύλλα μισό κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις .
Λάδι ,αλάτι ,πιπέρι και τυρί φέτα ένα τέταρτο.


Αφού  έκοψα τα πράσα σε ροδέλες και ψιλόκοψα τον άνηθο τον μαϊντανό και τα κρεμμυδάκια., ετοίμασα τη ζύμη για τα φύλα .Σε μια λεκάνη ρίχνω το αλεύρι λίγο αλάτι και λίγο λάδι το τρίβω με τις παλάμες να απορροφηθεί  το λάδι και μετά ρίχνω λίγο λίγο νερό και ζυμώνω μέχρι η ζύμη είναι έτοιμη να ανοίξω τα φύλλα..

Ετοίμασα τα φύλλα και έριξα στα πράσα αλάτι ,πιπέρι,λάδι και έτριψα το τυρί με το χέρι ,το αλάτι και όλα τα άλλα τα ρίχνω στο τέλος να μη βγάζουν πολλά υγρά τα πράσα .Ρίχνω το μείγμα επάνω στο φύλλο και το κάνω ρολό λαδώνω το ταψί και βάζω μέσα το ρολό το χαράζω ελαφριά και ρίχνω λίγο λάδι επάνω και είναι έτοιμη για ψήσιμο.


Εψησα τη σπανακόπιτα στους 170 βαθμούς στον αέρα περίπου μία ώρα και είναι έτοιμη.Για φέρτε πιατάκι  μμμμ..........τέλεια....





8 σχόλια:

  1. miam μιαμ !!!! Φαίνεται πεντανόστιμη!!! Καλό μήνα και σε σένα φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα
    Πόσο μου άρεσε η πρασόπιτά σου δεν λέγεται! Και την κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολη! Ούτε ψησίματα πριν, ούτε πολλά υλικά. Μια σούπερ πρασόπιτα για μένα που λατρεύω τα πράσα.
    Αν θα τολμούσα να τη φτιάξω θα άνοιγα το φύλο στη μηχανή ή θα έπαιρνα έτοιμο κουρού.

    Μη σου κάνει εντύπωση που δεν ξέρω να ανοίγω φύλο, αν και λατρεύω τις ζυμαροκατασκευές.

    Καλό μήνα!
    και θα θυμάμαι ότι σε συνάντησα 1 Φεβρουαρίου του '11.

    * Σε ευχαριστώ που έχεις βάλει link το blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. EINAI MAΡΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΦΑΓΑΜΕ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΙΤΑ .ΦΙΛΑΚΙΑ Τζένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειά φίλη μου χάρηκα που σου άρεσε η πρασόπιτα αν την φτιάξεις να ανοίξεις φύλλο με τη μηχανή καλύτερα εγώ δεν έχω μηχανή αλλά νομίζω είναι ποιό εύκολα να τα φτιάχνω έγω.Φιλιά Τζένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραία η πρασοπιτα σου εγώ την έφτιαξα πριν από σένα και την φάγαμε κιόλας τώρα η σειρά σας φιλιά και καλό μηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλό μήνα! Κι εμένα μου αρέσει η πρασόπιτα!!! Καλοφάγωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή